:: happy birthday ::

:: HAPPY BIRTHDAY TO MY HONEY NUR FITRIAH @ FITY ::


25.02.1994 lahir nyew seorang insan yang mulia yang bernama NUR FITRIAH BINTI ZULKIFLI :)
saya di pertemukan dgn si dye pada 2010 *tarikh tak ingat la pulak , haha
lama jugak kte tidak berkenalan kan ? heee ;p
saya bersyukur sangat sangat coz dapat kawan seperti awak yang sorang nie :)
honestly la kan ! kau seorang budak yang baik + gedik + nakal !
budak yang nakal nakal nie la yang aku sayang giler vavi <3
semperna aku nak sambut birthday kau buat kali yang pertama , kau tggu jea hadiah yang terhebat dari aku and kekawan yang lain :)
hahah last year tak sempat nak selebrate kau nye birthday coz aku tak knal kau lagi buat masa tue , HAHAHA !
but this year , aku di beri kesempatan utk sambot birthday kau nie , aku bagi gempak sikit tahun nie ,
kite buat meriah sikit auu nanti dekat sekolah or hostel semperna birthday kau nie :)
aku hope sgt kau dpt trime ape saje yg akan terjadi , and please la ! jangan marah okey :)
tahu nie je last utk kte smua happy2 , mgkn next year nanti , kau tak dpt nak smbot mcm ni lagi .
hahahahahahahahahahaha fity ouh fity .

:: iloveyoufreakingmuchHONEY <3 ::


2 comments:

Ριтʏ Ιи тнɛ нσʋƨɛ said...

thanks abang . haha !
iloveyou so freaking much damndamndamn .

capslock ROBOT said...

welcome sayang :)